پایان دوست داشتن

وقتی عشق با خیانت شریک میشه حاصلش نفرته میشه نه از معشوقه ات از خودت

پایان دوست داشتن

وقتی عشق با خیانت شریک میشه حاصلش نفرته میشه نه از معشوقه ات از خودت

سپندارمذگان و یا ولیتاین

از وقتی سر و کله ی ولیتاین پیدا شد روز هم به نام عشاق ایرانی قرار گرفت به نام (سپندارمذگان)

خب این خیلی خوبه که بلاخره توی این مملکت یه بار هم روابط پسر و دختر رو پذیرفتند البته هیچ کسی مدعی این نیست که همچین روز در ایران باستان وجود نداشته ،مسله اینجاست چرا بعد از جهانی شدن روز ولیتاین یادمون افتاد که همچین روزی هم در ایران باستان بود کسی جواب این سوال رو میدونه؟

کسائی که ولیتاین رو تهاجم فرهنگی میدونند اینو هم بدونن که ولیتاین روز عشاق روز دوست داشتن چه ایرادی داره توی یه روز که تمام دنیا اون رو پذیرفته جوانان ایران هم به هم ابراز علاقه کنن این ایراد داره؟

من سوالم اینه که چرا وقتی روز عشاق ایران باستان رو داشتیم بعد از ولیتاین باید مطرح بشه نه قبلش؟

نکنه مثل همیشه خوابمون برد چرا قبلأ در مورد این موضوع صحبت نشده بود چرا این روز مثل روز نهم دی سال گذشته توی تقویم نام گذاری نکرده بودن

جوانا هم وقتی خلأ این روز رو  توی ایران دیدن به ولیتان روی اوردنند 

 در کشوری که اگه یه دختر و پسر در پارک با هم حرف بزنن جرم مسوب میشه توقع بیشتر از این هم نمیشه داشت در کشوری که روابط بین پسران و دختران رو تهاجم فرهنگی مینامند یا اون رو انکار میکنن چه جوری میشه که یه روز رو اختصاص داد به روز عشاق ایرانی

من ارزو داشتم که کاش روز سپندارمذگان را رو زودتر از روز ولیتاین مطرح میکردیم و شاید دنیا به جای ولیتاین میگفت سپندارمذگان

 

کاش هر روزمان سپندارمذگان یا هم ولیتاین بود

کاش هر روز رو برای ابراز عشق به معشوقه مون رو از دست نمیدادیم

روز ولیتان

من نمیدونم کی ولیتان رو مد کرد ولی اگه دستم بهش برسه کله اش رو میکنم یعنی چی روز عشق نکنه توقع داره پسر و دختر باهم برن بیرون بعد بچه های ارشاد هم  امر به معروف نهی از منکر کنن  مگه اینجا ایالات متحده است که پسر و دختر هر کاری دلشون خواست بکنن، با هم برن بیرون اره دیگه دوره ی اخر زمان رسیده  

یعنی چی دختره به پسر میگه دوست دارم این عین جمله شیطانه خدایا توبه توبه 

 

دختره خجالت نمیکشه میخنده و پسره چه قدر بی حیاست که به دختر میگه چقدر خنده هات زیباست  اون خندید تو چرا نگاه کردی پرو  

یادتون نره که شیطان در کمین جوانان ماست  

البته شیطان بزرگ (امریکاه سابق) از طریق همین مسایل به ما حمله ور میشه تهاجم فرهنگی پس روز ولیتان دست از پا دراز کنید خودتون میدونید منو باتوم تازه برقیش هم رسیده حالا ببینم جرات دارید ابراز علاقه به دوست دختر یا دوست پسرتون کنید



جدایی از شوخی بچه هایی که قصد خرید دارن بد نیست که یه سری به مسجد شاه بازار بزنن و از در شرقی برن بازار بین الحرمین  یه چند تا مغازه هست که برای کادوئی گرفتم مناسبه شما میتونید با یکم سوم قیمت همون کلا مورد نظر رو خرید کنید.

میدان حر

حتمأ از میدان حر رد شدید،  تقاطه خمینی و کارگر

مجسمه میدان حر

 

به اون مجسمه دقت کردید که چه مفهومی داره؟ 

از اکثر مردم بپرسید  این منظور این مجسمه چه کسی هست میگن خب 

 متعلق به حر یکی از یاران امام حسین(ع) در کربلاست البته این اسم میدن  

هم بی تاثیر نیست

 

حالا حر چه ربطی به اژدها داره؟

 

جوابش ساده است

 

ما در کشوری هستیم که هیچ اهمیتی برای داستانها و افسانه ها و تاریخ کهن  

باستان فبل از ظهور اسلام  وجود نداره مگه همین کورش کبیر اولین و بزرگترین  

امپراطوری جهان از ایران نیست پس چرا هیچ جایی اسمی ازش نیست نه  

 

خیابانی و نه میدانی کسی که اولین منشور حقوق بشر رو برای ملت مینویسه   

در حالی که بیشتر ملل ان زمان حتی نوشتن هم بلد نبودن

خب حتمأ این روزها درباره بازی گرشاسب شندید

گرشاسب فرزند زو پادشاه ایران بوده و یکی از پهلوانان باستانیه ایران

 

خب گرشاسب چه ربطی به میدان حر داره ؟

 

اون مجسمه ی بالای میدان حر متعلق به کسی نیست جز گرشاسب امیدوارم حالا از اونجا رد میشید بدونید که مفهوم اون مجسمه چیست.

پوزش نامه

خدمت همه ی دوستان عرض کنم به دلیل مشکلات

 

 کلان فنی یه چند وقتی از نت دور هستم

 

 یه وقت فکر نکنید قصد و قزضی در کاره

 

 امیدوارم به بزرگی دلتون ازم دلخور نشید

سوتی

اخه چرا بعضی ها فکر نمیکنن حرف میزنن اخه به من چه طرف قبل از حرف 

 زدن فکر نمیکنه از قدیم گفتن که اگه میخوای چیزی بگی قبلش فکر کن 

 داستان از این قرار که:

یکی از رفقا با نامزدش بحث میکنه چون زمان زیادی هم تا تاریخ عروسی 

 نمونده ما تصمیم میگیریم  این دو مرغ عشق رو با هم اشتی بدیم منم 

 که عاشق نقش مثبت بازی کردن هستم

بعد از قرار گذاشتن  توی رستوران من هم با دوستم میرم

 فقط برای همراهی با دوستم

پیش خودمون گفتیم اینا حرف خصوصی دارن بهتر که 

 من نباشم

رفتیم طرف مقابل نشستیم  صحبت هاشون 

 رو زدن

 با هم اشتی کردن منم که واسطه بودم 

 از این عمل

خیر خوشحال شده بودم

رفیق ما توی راه با نامزدش صحبت میکنه میرسه  

به این حرف

 میگه واقعا اگه تو منو تنها بزاری اونوقت من کدوم  

 خری رو

 گیر بیارم که جات رو بگیره

خب منم خنده ام گرفت خدایش ضایع گفت من چه کار کنم