پایان دوست داشتن

وقتی عشق با خیانت شریک میشه حاصلش نفرته میشه نه از معشوقه ات از خودت

پایان دوست داشتن

وقتی عشق با خیانت شریک میشه حاصلش نفرته میشه نه از معشوقه ات از خودت

شاعر : محمد علی اصفهانی

حرکت از این بیش شتابان کنیم


ولوله در ولوله باران کنیم


جنگل و شهر و ده و کوه و کمر


از نفس خویش شکوفان کنیم


دانه هر گل که تو پرپر کنی


باز بکاریم و دو چندان کنیم


پای بکوبیم و بر اریم دست


خنده زنان ترک سر و جان کنیم


روشن از ایمان به طلوعی قریب


چوبه اعدام چراغان کنیم


دل چو به پیمان خدا داده ایم


سر گرو حرمت پیمان کنیم


تا تو بدانی چه ما می کنیم


هر چه تو گفتی نکنید ان کنیم


اتش پنهان درون، برون


از دل خاکستر ایران کنیم


شعله بگیریم از این اتش و


مشعل تاریخ فروزان کنیم


مشعل تاریخ فروزان کنیم


ساخته یی هر چه تو، ویران کنیم


خواب و خیال خوشت اشفته ایم


بیش، از این نیز پریشان کنیم


می شنوی؟ این تپش طبل ماست

باش و ببین تا که چه طوفان کنیم


حرکت از این بیش شتابان کنیم


ولوله در ولوله باران کنیم

sms love

                     اس ام اس

 

 mlas.ir

کاش میشد همچو آواز خوش یک “دوره گرد”

زندگی را بار دیگر ، دوره کرد . . .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

گر تو را با ما تعلق نیست ، مارا شوق هست

گر تو را بی ما صبوری هست ، ما را تاب نیست . . .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

ای مایه اصل شادمانی ، غم تو / خوش تر از حیات جاودانی ، غم تو

از حسن تو رازها به گوش دل من / گوید به زبان بی زبانی ، غم تو . . .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

بی تو گلشن چو زندونه به چشمم / گلستون آذر ستونه به چشمم

بی تو آرام و عمر زندگانی / همه خواب پریشونه به چشمم . . .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

دور بودن از عزیزان مشکل است / امتحان با وفائی ، در جدائی حاصل است

گرچه من دورم ز پیشت ای رفیق/ دوریت دریا و یادت ساحل است . . .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

ای از خدا رسیده ، ای که تمام عشقی / در جسم خالی من ، روح کلام عشقی . . .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

نمیدانم گنجشک ها که شبیه هم هستند ، چه طور همدیگر و میشناسن

و نمیدانم چند نفر شبیه من هستند که تو دیگر مرا نمیشناسی . . .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

سیل دریا دیده هرگز باز نمیگردد به جوی / نیست ممکن هرکه عاشق شد

مگر عاقل شود . . .

mlas.ir

من اسیر واژه محبتم ، خالی از کینه دل و حسادتم

عاشق دست های با رفاقتم ، زندگی اینجوری داده عادتم . . .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

روزم خوش است ، چراکه برای تو میخوانم

شبم خوش است ، چراکه برای من میخوانی

روزگارم خوش نیست ، چراکه باهم نمیخوانیم . . .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

غمناک ترین ناله دلم ، بهانه دیدن توست ، تو بگو با دل بی قرارم چه کنم ؟

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

گریه کن ای ابرک من همچون ستاره بر زمین

روز میلاد مرا در شب بی صحر ببین . . .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

عشق است در فال همه ، جز من که دارم واهمه . . .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

در آن زمان که وفا قصه برف و تابستان است ، و صداقت گل نایابی است

به چه کسی باید گفت ، با تو خوشبخت ترین انسانم . . . ؟

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

بعد تو دگر هستی ما پا نگرفت / بعد از تو کسی در دل ما جا نگرفت

در کلبه تنهائی خود پوسیدم / بعد از تو کسی سراغ ما را نگرفت . . .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

به سکوت سد مرداب قسم که تو نیلوفر چشمان منی

و دل خسته من میترسد که تو پژمرده شوی

که تو مرا به فراموشی شب ها سپری

که مبادا به دلم زنگ سیاهی بزنی

و به شب های امیدم تو تباهی بزنی

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

زندگی در گذر حادثه هاست ، گاه تلخ است و گهی شیرین است

دل ما در پس این تلخی و شیرینی هاست ، صاف و صادق بماند زیباست . . .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

من غروب غم انگیز خورشید را زمانی دوست دارم که بدانم فردایش تو را میبینم . . .

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

دل من ترانه دارد ، غم عاشقانه دارد / به هوای روی ماهت ، همه شب بهانه دارد . . .

mlas.ir

رابطه

حتمأ داستانهای زیادی درمورد روابط بین پسرها و دختران شنیدید،من میخوام نظر شخصیم رو بگم که چرا بعضی از این روابط تبدیل میشه به ناهنجاری

از اینجا شروع میکنم جامعه ی ما دارای مشکلاتی هست که در زندگی روزمره ما بی تاثیر نیست یکی از مشکلات طرز فکر مردم نسبت به بعضی مسایل از جمله روابط میان پسر و دختر اینکه عده ای این رابطه رو ممنوع میدونن یه عده ازاد و عده ای هم این رابطه رو با رعایت بعضی ازاحکام مجاز میدونن، فرهنگ ایرانی بین سنت و مدرنیت گیر افتاده و هر کسی راه خودش رو میره و دیگیران رو محکوم میکنن که اون در اشتباهه.

وقتی پسری برای ارتباط با دختری مشکلی نمیبینه در حالی اگه خواهرش هکم خواهان همچین رابطه باشه از دید اون پسر خواهرش سخت گناهکاره پس چطور دختر میتونه از علاقه اش نسبت به کسی بگذره واینجا مجبوره که این رابطه رو به صورت مخفی و دور از چشمان خانواده ادامه بده و همین یک نقطه ضعف برای بعضی از دختران میشه که عده ای از فرصت سو اسفاده میکنن و ضربه ای ناجوانمردانه به اون دختر وارد میکنن که شاید دیگه جبران پذیر نباشه،این فرهنگ امروزه جوان ایرانیه که اگه با دختر رابطه برقرار کرد ازش به عنوان تخلیه غریزه جنسیش استفاده کنه،و چه کسانی در این راه نابود نشدن.

دولتمردان هم به جای راه حلی منطقی ای نوع رابطه را ممنوع میدونن اونهایی که این رابطه رو دارن بد نشون میدن و همین..!

پس اینجا خود دختر به تنهایی باید با این مسله بجنگه اما دریغ از زره ای اموزش

اما ایا تمام این روابط منجر به شکست میشه؟

بودن کسایی که از همین روابطه داشتن و بعد به ازدواج ختم شده و الان هم زندگی موفقی رو دارن خب چرا اونها موفقن:

۱،شناخت اولیه

۲.مسعولیت و داشتن تهد

۳.درک طرف مقابل

۴.از خود گذشتگی و فداکاری

۵.توقع به جا به موقع

شناخت مهمتری عامل طلاق بوده و این بهمون اخطار میده که چقدر باید روی شناخت طرف حساس باشیم

مسعولیت و داشتن تهد نشانگر اهمیت شخص و اینده ی او برای طرف مقابله

درک طرفین وقتی مشکلی داشتید و اون توان هم کاری با شما رو نداشت حداقل بتونه به شما روحیه بده  و شمارو پشتیبانی کنه

از خود گذشتگی و فداکاری ،کسی که بتونه به خاطر شما از خیلی از چیزهای که داشته جدا بشه و با شما پا به پا حرکت کنه

توقع به جا به موقع،شما کاری رو ازش میخواین که اون نمیتون در همون لحظه انجام بده و شما ازش میخواهید در اولین فرصت اون کار رو انجام بده

همه ی پسرها سو استفاده کننده نیستن ولی  تا شناخت  از اون طرف  باید به همه چیز بد بین باشید شاید اینجوری تعداد اون کسایی که ضربه خوردن کمتر بشه

و چه نیکو فرمود امام حسن(ع) که هر انچه برای خود میخواهی برای دیگران هم بخواه و هر انچه برای خود نمیخوای برای دیگران هم نخواه

بخدا سوگند که اگر زره ای به گفته ی معصومین گوش دهیم و انها را اعمال کنیم مشکلات اینقدر گریبان ما را نمیگیرن

داستانک

 در وصیت نامه ی کشیشی اینطور نوشته شده بود:

 

وقتی ده سالم بود می خواستم تمام دنیا را تغیر دهم 

وقتی بیست سالم شد می خواستم اروپا را تغیر دهم 

وقتی سی سالم شد می خواستم انگلستان را تغیر دهم 

وقتی چهل سالم شد می خواستم شهرم را تغیر دهم 

وقتی پنجاه سالم شد  خواستم محله ام را تغیر دهم 

وقتی شصت سالم شد خواستم اطرافیانم را تغیر دهم 

و وقتی هفتاد سالم شد تازه فهمیدم که باید همان بچگی خود را تغیر میدادم نه دنیا را

آرمین تو ای اف ام

چیه چیزی شده ؟ چرا ساکتی ؟

 

دوست داری من نباشم تا کنارت باشه کی ؟

 

شنیدم از من دلسرد شدی به تازگی

 

شادیاتو تقسیم میکنی با یکی ..

 

دیگه که دوسش داری و تو روش حساسی ..

 

روش داری عقاید خیلی شیک و وسواسی..

 

اینقده اونو میخوای که اگه با اون بودی و منو اتفاقی جایی دیدی نشناسی ..

 

گفتم غرورمم  زیر پاهات بذار له بشه

 

رفتی نذاشتی حتی دوستیمون به سال بکشه

 

تو عین نداریا واسه تو هر کاری کردم و بی معرفت نیومد یه بار به چشت

 

هرچی راجع بهت فکر میکردم شد نقش بر آب .. آواره آمارت  بدجور همه جا پخشه الان

 

کاری کردی که حتی زندگی سخت شه برام .. بگو بینم کی تو زندگیت پر نقشه الان ؟

 

اونم مثل منه و تعصب داره رو تو ؟

 

دوست داره همه جوره حفظ کنه آبروتو ؟

 

مثل من حاضره با دنیاهم عوض نکنه حتی .. یه دونه از اون تاره موتو ؟

 

یا که بر عکس نسبت به تو بی ارزشه  ؟بگو چی کم گذاشتم واست این رسمشه ؟ !

 

که جواب خوبیمو بدی با بدیات

 

مگه نمیگفتی فرق کردی با قدیمات ؟!!

خاطراتو فراموش میکنم مو به موشو برو با هر کی که دلت میخواد رو به رو شو

 

بدون دیگه واسه من مرده کسی که یه روزی با دنیا عوض نمیکردم یه دونه موشو

چه خوش خیالم به فکر اینکه دوباره تو بهم زنگ میزنی شبا تا صبح بیدارم ..

 

عیب نداره تو این شبا که واسه ما سخته خواب

 

تو با خیال راحتت بگیر تخت بخواب

 

نگران منم نباش و آروم یواش .. چشماتو ببند بودن از ما داغون تراش

 

که حالا همه چی رو سپردم به دست فراموشی

 

خوب میدونم که حالا با کس دیگه هم آغوشی

 

اینا رو میبینم و میسازم بازم با غمتو

 

اینو بدون یه روزی میگیره آهم دامنتو

 

آخه تا من یادمه تو با راحتی ..منو تنها گذاشتی تو اوج ناراحتی

 

کاری کردی که به یه فکر خراب رسیدم .. فکر کثیفمو حتی تا خلاف کشیدم

 

وقتی میدیدم نیستی اما یادت اینجاست وقتی نمیشد من و تو با هم ما بشیم باز

خاطراتو فراموش میکنم مو به موشو برو با هر کی که دلت میخواد رو به رو شو

 

بدون دیگه واسه من مرده کسی که یه روزی با دنیا عوض نمیکردم یه دونه موشو

هنوزم بوی عطرت چندتا دونه ی مشکی از اون موی لختت

 

روی تخته .. تختی  که همیشه میشدی  روش تو بفلم ولو

 

تو که رفتی .. نمیشکوندی اقلا دلو

با زخم زبونت ..

رسم زمونه اینه رابطه هایی که به هم وصله نمونه

خیله خوب دیگه همه چی بسه تمومه هر چی خدا بخواد همه چی دسته همونه

ولی بدون تو هم یه کم نه آخرشی

منه ساده رو بگو ساختم با همه چی

نمیخوام سر صحبت الکی هی بی مورد واشه .. اصلا تو خوبی هر چی تو میگی باشه ..

دیگه اسمتم تو زندگیم باشه نحصه

هر بلاییم سرم آوردی ناز شصتت

بهتره اصلا نمونیم با هم ما یه لحظه ..امیدوارم دل تو هم باشه از من باشه خسته

خاطراتو فراموش میکنم مو به موشو برو با هر کی که دلت میخواد رو به رو شوبدون دیگه واسه من مرده کسی که یه روزی با دنیا عوض نمیکردم یه دونه موشو

تاوان

وقتی عاشق میشی خیلی چیز ها عوض میشه مثلأ نگاهت به دنیا ،همه چیز برات یه معنی تازه پیدا میکنه،گوشه گیر میشی،دنبال داستان های عاشقانه میری،یه وقتی هم ترسو میشی ترس از نرسیدن به عشقت و این ترس روی زندگیت تاثیر میذاره اینجا دیگه دست خودت نیست این یه حس ذاتیه،میترسی بره و پشت سرش هم نگاه نکنه،میترسی ازت بگیرنش،همه ی اینها ترسه وتنها کاری که میتونب باهاش کنی همینه که خودت رو به بیخیالی بزنی.

مگه عشقت کیه که میخوای این همه براش از خود گذشتگی به خرج بدی،مگه عشق چیه که این همه باید به خاطر این که قبولش کردی باید تحملش کنی بخاطرش خودت رو عذاب بدی؟

اما واقعأ همه ی عشق همینه خب این که همش شد مایه ی عذاب،پس چی میگن عشق قشنگترین حسیه که خداوند در وجود هر انسان نهاده اگه قشنگه پس چرا اینقدر سخت میشه چرا یاید برای اونکه دوسش داری کلی با خودت بجنگی از همه بدتر با دیگران کنار بیای،یکی رو خیلی دوست داری اما همه بهت میگن نه این خوب نیست لیاقت نداره از این حرفها بعدش جنگ با دلت شروع میشه تنها دو راه داری به حرف دلت گوش کنی یا به حرف مردم تازه این یه نمونه از هزاران مشکله که سر راهت قرار میگیره.

 

عشق با تمام زیبایش گاهی وقت ها غیر قابل تحمل میشه 

 نه فکر کنی عاشق شدم این مطالب رو مینویسم اینو مینوسم تا بدونم عشق در کنار اون همه قشنگیش عشق فقط و بهای سنگینی می طلبد. 

شاید فقط یه دروغ باشد اما این قشنگتری دروغ این جهان است

چرا؟

انگار توی این دنیا کسایی که به فکر دیگرانن از تعداد انگشت های دست کمترن،کمک کردنشان پیشکش این که عدم مسولیت بعضی از ادم ها زندگی یک عده بی گناه رو بهم میرزن و بعدش انگار نه انگار اتفاقی افتاده،چرا یه عده میزارن یه عده ی دیگی بهشون دل ببنده و بعدش اون حس عاشقانه رو به بازی میگیرن با یه بهونه ی میزارن و میرین.

توی این دنیا کسی که دله کسی رو میبره به اندازه ی اون دلداده مقصره

 

بخدا رسمش نیست بزاری یکی عاشقت بشه بعد بزاری بری یه روز یه جایی اون اهی که پشت سرته دامنت رو میگیره.

 

الان هر دوستی این مطلب رو میخونه فکر میکنه دلم پره این قصه ی هر روز هزاران انسانه

دانلود

         اهنگ جدید از ارمین 

 

 

 

برای دانلود بر روی ادرس ایترنتی کلیک کنید 

 

 

ادرس ایترنتی: 

http://s1.picofile.com/loves20/Music/2.mp3.html
 

حجم فایل          3،799KB

چشات

                     شعر که نمیشه گفت ولی این متن  از احساساتم نوشته بودم  

ای کاش میشد دوباره تو رو دید

 با تو گفت به خاطر گمشدنت گریست

 میشد توی اسمون تا دور دستها پرید

 میشد با هم باشیم به بهشت رسید

 میدونی برای همیشه داغت روی دلم میمونه

 اگه یادگاریات تا اخر عمر برام بمونه

 به عکسمون نگاه میکنم چشات خنجرم میزنه

 نمکی میشه روی زخمم اتیشم میزنه

 کسی نمونده برام،تنهایم تا همیشه

 اخه برام هیچکس مثل تو نمیشه

 تو کجایی که دگر نخواهمت دید

 اگر هم بینمت دگر نتوانم به تو رسید

 فقط بگذار پیدایت کنم بار دگر ببینمت

 بخدا دلم تنگ شده برای صدایت

 نکنه توی مرداب فراموشی ها غرق شدم

 یا اینکه من از یادت پاک شدم

 تنها امیدم اینست که روزی کنم پیدایت

 بنشینم رودر رویت زل بزنم توی نگاهت

گاهی وقت ها

نمیدونم چی بگم گاهی وقت ها خیلی تحمل ش سخته زندگی رو میگم،ازش میبری دلت واسه یه جای دنج بال بال میزنه ولی نمیشه.

بعضی وقت ها دلمون بد جوری میگیره،مثل بچه ای که اسباب بازیش رو ازش گرفته باشن بغض میکنه بعدش هم گریه،بزرگ که باشی نمتونی راحت گریه کنی مجبوری بغضت رو نگهداری.

 اما واقعیت اینه که این دنیا خیلی بی رحمه،کافیه یه اشتباه کنی بعدش تا دنیا زهر ش رو بریزه میخوای ازش انتقام بگبری امادر نهایت  میبنی از خودت انتقام گرفتی.

 فکر کن به بن بست رسیدی نه راه پیش و نه راه پس حتی نای موندن هم نداری.تا به حال شده سر یه دوراهی بزرگ گیر کنی وفتی از بین این دو راه راه سوم رو انتخاب کنی معنیش اینه که زدی به خاکی جاده ایراد نداره تو راهت رو اشتباه رفتی میخوای برگردی اما فکر میکنی خیلی دیر شده اصلأ نمیتونی با خودت کنار بیای،فکر میکنم خدا هم دیگه صدات رو نمیشنوه اون موقع از زمین زمان گله داری امااینه هیچ دردی ازت دعوا نمیکنه.

نمیدونم کی خودکشی رو باب کرد،اصلأ خودکشی چیه؟چرا بعضی ها می خواهند به زندگیشون پایان بدن.

 چند وقت پیش بود داشتیم میرفتیم بهشت زهراکه توی راه   پسر عمه ام رو دیدم  داشت به سمت بهشت زهرا می رفت   سوار ماشین شد دلیلش رو  گفت:گفت دختر  فامیلشون فوت کرده توی ذهنم یه چیزائی از اون دختر بیادم اومد،رسیدیم سر مزار اون دختره مراسمشون تازه تموم شده بودهنوز ترمه ایکه روی مزارش بود رو جمع نکرده بودن  رفتمیم برای فاتحه دادن  طفلی ۱۶ سال بیشتر نداشت برای عرض تسلیت به سمت پدرش رفتیم خیلی پیر شده بود اولش نشناختمش  بعداز اینکه پسر عمه ام رفت سمتش شروع کرد به گریه کردن تازه شناختمش بعد از تسلیت راه افتادیم سمت منزل پسر عمه با ما اومد توی راه از ش پرسیدم بیماری داشت گفت نه وداستانش رو برام تعریف کرد

دبیرستان که بود با یه پسری اشنا میشه رفاقت شون گل  می کنه میشن لیلی و مجنون این داستا ن تا دوسال ادامه پیدا میکنه پسره که دیگه کاسه صبرش تموم شده بود اومد خواستگاری دختره با این که دختره از خداش بود پدر و مادر ناتنیش دختره دست رد به سینه پسره میزنن  پسره بیچاره سعی در راضی کردن خانواد اون دختر میکنه اما فایده ای نداشت دختره پسر عمه ی ما رو واسطه میکنه ولی جواب منفی بود، دختره تهدید به خودکشی میگیره ولی کسی جدی نمیگیره شب که همه خواب بودن بلند میشه میره سراغ یخچال هر چی قرص بر می داره قرصها رو میریزه توی یه لیوان اب بعد از این مخلوط شد سر میکشه تا صبح موقع نماز پدره که بیدار میشه دخترش رو صدا کنه متوجه اوضاع میشه با اورژانس تماس میگیره میبرنش بیمارستان حالش وخیم بود چند ساعتی از مصرف اون همه دارو گذشته بود معده شو رو شستشو میدن به حالت کما میره بعد از سه روز از این دنیا خداحافظی میکنه.

با خودم خیلی فکر کردم همش از خودم میپرسیدم گناه اون پسره چی بود چرا باید کار به اینجاه میرسید به گفته پسر عمه ام اون پسره هم بچه خوبی بود بسیار مودب  و دانشجو رشته برق اون دختر با اون کارش بزرگترین ظلم رو به پسره کرد گرفتن عزیز ترین کسش.

اس ام اس

          اس ام اس 

 

 

 

در مسابقه زندگی گل زدن هنر نیست ، گل شدن هنر است

تقدیم به سرور گلها . . .

*********************************************************

میدونی فرق تو با ابر چیه ؟

از ابر بارون میباره .

از تو مــــعـــرفـــت

*********************************************************

واسه مشق شب ۱۰۰ بار بنویس !

اونی که فکرشو نمیکنی

همیشه به یادته

**********************************************************

هر لحظه یادم میکنی

یک عمر با یاد توأم.

همواره در فکر منی

من روز و شب فکر توأم.

*********************************************************

شبکه خبر

پرس تی وی Press Tv

آی آر آی بی ان ان IRIBNN

فاکس نیوز Fox News

الجزیره Aljazeera

سی ان ان CNN

العربیه Alarabia

بی بی سی BBC

ان بی سی NBC

.

.

همه تایید کردند که :

تو عزیز دلـــــــمــــی

*********************************************************

در عشق حداقل قطره ای جنون هست

و در جنون هم همیشه دریائی از عشق . . .

*********************************************************

در کتاب واژه ها زیباترین معنا توئی / من چگونه در کتاب عشق تو معنا شوم ؟

از تو گفتن کار هر کس نیست ای بالاترین / من برای گفتنت باید که مولانا شوم . . .

**********************************************************

مینویسم من که عمری با خیالت زیستم / گاهی از من یاد کن ، اکنون که دیگر نیستم

**********************************************************

گفتی محبت کن برو ، باشد خدا حافظ ولی / رفتم که تو باور کنی دارم محبت میکنم . . .

**********************************************************

کاش میدانستم چشمانت چه زمان خواهد یافت ، که “نگاه ، زاده علاقه است” . . .

**********************************************************

تمام آسمان من خلاصه در دو چشم توست ، مراقبشان باش . . .

**********************************************************

همه لرزش دست و دلم از آن بود که عشق ز دستم برود . . .

**********************************************************

هر جا تو باشی دل من همون جاست / حتی اگه فاصلمون یه دنیاست . . .

**********************************************************

اشک نشان دل شکستگی ، سکوت نشان تنهائی و لبخند نشان مهر

و اس ام اس نشان یاد توست . . .

**********************************************************

دوست داشتن تو ، مثل خود نفس کشیدن است . . .

**********************************************************

وقتی که با نمکی ، خیلی تکی !

منم دوست دارم ، با هر کلکی !!

**********************************************************

پایان حکایتم شنیدنی است ، من عاشق او بودم و او عاشق او . . .

**********************************************************

ما به لطف هر رفیقی دلخوشیم / هر رفیقی را نبینیم نا خوشیم . . .

**********************************************************

اگر عاشقی رسواگری باشد ، خواهم که در عالم رسواترین رسوا شوم . . .

**********************************************************

نه بلبل خواهد ز بوستان ها جدائی / نه گل دارد خیال بی وفائی

ولیکن چرخش چرخ ستمگر / زند بر هم رسوم آشنائی . . .

**********************************************************

دفتر بغض مرا باز کنید که دلگیرم / حدیث غم مرا بخوانید که از گریه سرازیرم . . .

**********************************************************

دوست دارم دوستم تو باشی / مریض باشم پرستارم تو باشی !

**********************************************************

زندگی اگر هزار بار دیگر بود …

بار دیگر تو ، بار دیگر تو ، بار دیگر تو . . .

**********************************************************

بگذار بگریم چون ابر در بهاران / کز سنگ ناله خیزد روز وداع یاران

هر کس درد جدائی چشیده باشد / داند که سخت باشد قطع امیدوارن . . .

**********************************************************

سایه ها محصول پشت کردن دیوار ها به آفتابند ، گستاخی دیوارها

را تقلید نکنیم تا آفتابی بمانیم . . .

**********************************************************

تا کجای قصه باید ز دلتنگی نوشت ؟ / تا به کی بازیچه بودن توی دست سرنوشت

تا به کی با ضربه های درد باید رام شد / یا فقط با گریه های بی قرار آرام شد

بهر دیدار محبت تا به کی در انتظار / خسته از این زندگی با غصه های بی شمار . . .

***********************************************************

امشب شب آخریه که مزاحم دلت شدم / خورشید فردا مال تو ببخش که عاشقت شدم . . .

***********************************************************

بر درت میآمدم هر شب مرا وا میزدی / گفتمت نا مهربانی دم ز حاشا میزدی

دیدمت یک شب به دریا خیره بودی تا سحر / کاش دریای تو بودم دل به دریا میزدی . . .

**********************************************************

دوستی من و تو ، دوستی شاخه و برگ است و جدائی برگ از شاخه

مرگ است . . .

**********************************************************

روح سحری ناز دمیدن داری ، مثل غزلی تازه ، شنیدن داری

ای قصه روزهای تلخ تنهائی من ، آنقدر ندیدمت که دیدن داری . . .

**********************************************************

چه سخته در جمع بودن ، ولی در گوشه ای تنها نشستن

به چشم دیگران چون کوه بودن ، ولی در خود به آرامی شکستن . . .

**********************************************************

روزگار استاد فراموشیست ، امیدوارم که تو شاگرد روزگار نباشی . . .

**********************************************************

چه شد ای پنجره شوق ، چرا بسته شدی ؟

شاید از هم نفسی با دل ما خسته شدی . . .

**********************************************************

همیشه به یادتم ، تا تو هم لحظه ای به یاد کسی که بیادت هست باشی . . . !

**********************************************************

بهای دوست نه از زیبائی اوست ، نه از دارائی او

بلکه به وفاداری اوست . . .

**********************************************************

به دل میگم یه روز میاد ، اینم یه خود فریبیه

از عشق اون قسمت من همیشه بی نصیبیه . . .

*********************************************************

کاش حوله ای بودم آویزان بر میخ ، تا هر روز صبح

قبل از همه صورتت رو میبوسیدم . . . !

**********************************************************

گاه آرزو میکنم …

کاش هرگز نمیدیدمت تا امروز غم ندیدنت را بخورم

کاش چشمان معصومت به چشمانم خیره نمیشد تا امروز چشمان من به آن لحظه

بهانه بگیرند و اشک بریزند ، کاش حرفهای دلم را به تو نگفته بودم ، تا امروز

به خودم نگویم ” آخه اون که میدونست چقدر دوسش دارم . . . “

*********************************************************

به آسمون سپردم چشم از تو بر نداره ، مراقب تو باشه

سرت بلا نیاره ، تا تو نخوای نتابه ، دلت گرفت بباره

همیشه با تو باشه تو رو تنها نذاره ...

*********************************************************

فرانسویها میگن:

به قلب ما نزدیک است آن کسی که از چشمهای ما دور است . . .

*********************************************************

۳ تا گل هستند که خیلی با ارزشن

۱. گل دقیقه نود !

۲. گل مساوی !

۳. گلی که الان داره اس ام اس میخونه..

*********************************************************

اگه دنیا رو بهم بدن تا بی خیال تو بشم ، تو رو میگیرم و بی خیال دنیا میشم . . .

*********************************************************

آروم زل بزن به گوشیت !

کاری ندارم !

فقط خواستم بگم دیوونه همین نگاهتم !

*********************************************************

گلهای آفتاب گردون تو روزهای ابری بلاتکلیفند

مثل من در روزهای بی تو بودن . . .

*********************************************************

میدونی این یعنی چی !؟

یعنی به طور عجیبی دوست دارم !

*********************************************************

اجازه هست که تا ابد سر بذارم رو شونه هات ؟

روزی صد دفعه  بگم که میمیرم برات ؟

اجازه هست خیال کنم تا آخرش مال منی ؟

خیال کنم دل منو دیگه بهم پس نمیدی ؟

*********************************************************

ز من پنهان نکن چشمان ماهت را / ز صد نقاش بهتر میکشم ناز نگاهت را

*********************************************************

خسته از نامردی ام از مرغ شب تنها ترم / آنقدر تنها که کس جز غم نباشد باورم

********************************************************

کیست که غربت رفته را یاد کند / دل غربت زده را شاد کند

مینویسم این سخن از بهر دوست / تا بداند این دلم در فکر اوست . . .

********************************************************

نبض لحظه رو نگه دار  نذار عشقمون بمیره  / نذار ضربه های ساعت ، منو از تو پس بگیره

عقربک های زمونه ، خستگی سرش نمیشه / نگو برمیگردی فردا دل که باورش نمیشه . . .

*********************************************************

گفت بنویس میمانم ، نوشتم میروم ، این غلط املائی مرا ویران کرد

و حالا باید روزی ۱۰۰ مرتبه از روی تنهائی بنویسم . . .

********************************************************

چه زیباست نوشتن ، وقتی میدانی او میخواند

چه زیباست سرودن ، وقتی میدانی او میشنود

و چه زیباست دیوانگی به خاطر او ، وقتی میدانی او میبیند . . .

********************************************************

با آبی عشق پر کشیدن زیباست / در لحظه غم ، تو را سرودن زیباست

منظورم از این ترانه میدانی چیست ؟ / یعنی که همیشه با تو بودن زیباست . . .

*********************************************************

مینویسم ( د ی د ا ر )

تو اگر با من و دلتنگ منی ، یک به یک فاصله ها را بردار . . .

*********************************************************
عشق یعنی با غم الفت داشتن / سوختن با درد نسبت داشتن

عشق در یک جمله یعنی انتظار / انتظار روز رجعت داشتن . . .

*********************************************************

خواهم ز خدا که بی وفایم نکند / غرق گناهم ولی رهایم نکند . . .

*********************************************************

عشق را وارد دعای خود کن ، زیرا دعا زیباترین گفتگوی عاشقانه با خداست . . .

*********************************************************

کسی آرام میآید نگاهش خیس عرفان است

قدم هایش پر از معنا ، دلش از جنس باران است

کسی فانوس بر دستش ، بسان نور میآید . . .

*********************************************************

هنوزم انتظار و انتظار است / هنوزم دل بی تو بی قرار است

هنوز خواب میبینم به شب ها / همان مردی که بر اسبی سوار است

همان مردی که جمعه آید روزی / همان مردی که پایان انتظار است . . .

*********************************************************

نه یادم میکنی نه میروی یاد / به نیکی باد یادت ای پریزاد

مرا کردی تو ای دوست فراموش / فراموشی ست رسم آدمیزاد . . .

*********************************************************

دوستان خرده گرفتند که چرا دل به تو دادم / باید اول به تو گفتن که چنین خوب چرائی ؟!؟

*********************************************************

سحر که برگ گل تر شد ز شبنم / نسیم ، آهسته زلفش ریخت بر هم

بیاور عطر زلفش سوی فایز / مرا فارغ کن از غم های عالم . . .

*********************************************************

همه با یار خوشند و ما به غم یار خوشیم

کار سختی است ولی ما به همین کار خوشیم . . .

*********************************************************

ای کاش دلم اسیر و بیمار نبود / دربند نگاه او گرفتار نبود

من عاشق و او ز عشق من بی خبر است / ای کاش دل و دلبر و دلدار نبود . ..

*********************************************************

اندر دل من بدین عیانی که توئی / وز دیده من بدین نهانی که تویئ

وصاف تو را وصف نداند کردن / تو خود به صفات خود چنانی که توئی . . .

*********************************************************

در عشق تو از بس که خروش آوردیم / دریای سپهر را به جوش آوردیم

چون با تو  خروش  و جوش ما در نگرفت / رفتیم و زبان های خموش آوردیم . . .

*********************************************************

از عشق تو گفتم و نمک گیر شدم / تا ساحل چشمان تو تکثیر شدم

گفتند غروب جمعه خواهی آمد / آن قدر نیامدی که من پیر شدم . . .

*********************************************************

اوج نیازم در به در نگاهته / آرامش درون من دیدن روی ماهته . . .

*********************************************************

بیا ای گل که از روی چون گلت در بهار من پیدا شد

بیا کز بوی تو ای گل هزار انگیزه پیدا شد . . .

*********************************************************

در اوج یقین اگر چه تردیدی هست / در هر قفسی کلید امیدی هست

چشمک زده ستاره در شب یعنی / تو چمدان ماه ، خورشیدی هست . . .

*********************************************************

امروز مرا بخوان که فردا دیر است  / این خواب عجیب ما چه بی تعبیر است

فردا که ببینمت دگر عشقی نیست / فردا دل من از آشنائی سیر است . . .

*********************************************************

به شب نالم ، شب شبگیر نالم / گهی از بخت بی تدبیر تالم

بنالم چون پلنگ تیر خورده / گهی چون شیر در زنجیر نالم . . .

********************************************************

عشق اگر عشق تو و عاشق اگر من باشم

آنچه هرگز نرسد ، روز جدائی باشد . . .

********************************************************
بی دل و خسته در این شهرم و دلداری نیست

غم دل با که توان گفت که دلداری نیست

رو مداوای خود کن ای دل از جای دگر

کندر این شهر طبیب دل بیماری نیست . . .

********************************************************

کوتاه ترین فاصله برای دوست داشتن ، فقط یک لبخنده

ولی تو نیشتو ببند !

چون من بدون لبخند هم دوست دارم !

********************************************************
در میان دستهایت عشق پیدا میشود / زیر باران نگاهت نسترن وا میشود

با عبور واژه از گوشه لبهای تو / مهربانیهای قلب تو خوب معنا میشود . . .

********************************************************

بارون رو دوست دارم هنوز ، چون تو رو یادم میاره

حس میکنم پیش منی ، وقتی که بارون میباره

********************************************************

تا کور نگشته دیدگانم تو بیا / تا مور نخورده استخوانم تو بیا

گر آمدی و ندیدی از من چیزی / از بهر تماشای مزارم تو بیا . . .

اسیر موج های تند خشمم / تو آرام دل دریائی ام باش . . .

********************************************************

ز غمت پیر شدم زوق شکفتن ندارم / بخدا دوست دارم جرات گفتن ندارم !

********************************************************

زیبا ترین معنی دنیا لبخند یه دوسته که بی صدا بهت میگه به یادتم . . .

********************************************************

تقصیر هیچکس دیگه نیست ، قصه ما تموم شده

حیف همه خاطره ها ، به پای کی حروم شده . . .

********************************************************

اگر پنهانی از چشمم ولی در خاطرم هستی

وفا دارم به عهد خود اگر اهل وفا هستی . . .

********************************************************

خوب گوش کردن را خوب بیاموزیم

گاه فرصتها بسیار آهسته در میزنند . . .

********************************************************

وقتی از شادی به هوا میپری ، مواظب باش کسی

زمین رو از زیر پاهات نکشه

********************************************************

تو مپندار که من یاد تو را خواهم برد

من بدون تو به یک پلک زدن خواهم مرد

یاد تو چندیست که مهمانم شده ، خاطراتت آفت جانم شده

هر چه میگویم سخن از یاد توست ، در سکوت من فقط فریاد توست

********************************************************

میخوام اسم تو رو با صابون تو ابرا بنویسم تا وقتی بارون میباره همه کف کنن !!!

*********************************************************

قسم به هرچی بارون شدیده / به هر بی پناه و نا امیده

تو که قلبت مثل برفا سفیده / نرنج از من آخه از تو بعیده

*********************************************************

دیدن لبخند آنهایی که رنج میکشند ، از اشکهایشان دردناکتر است . . .

*********************************************************

هیچ فکر کردی اگه هر ماه قبض کارکرد قلبمون رو میدادن

کدوم یکی از ما عاشقتر بودیم !؟

********************************************************

چون خیالت همه شب مونس و دمساز من است

شرم دارم که شکایت بکنم از تنهایی . . .

********************************************************

اگر من شاعرم شعرم تو هستی

اگر من عاشقم ، عشقم تو هستی

اگر من یک کتاب کهنه هستم

بدان زیبا ترین برگش تو هستی

********************************************************

میگن نمک باعث شوریه ، عجیبه تو با این همه نمک که داری بازم شیرینی !

********************************************************

هر نگاهت ز روشنی کار ستاره میکند

هرکه دوباره بیندت ، عمر دوباره میکند . . .

********************************************************

همیشه میخواستم مالک قلبت باشم ، نه مستاجرش !

********************************************************

ماه عشق است بیا عاشق شویم ، عاشق آن خدای خالق شویم

چون به درگاهش کشیم دست نیاز ، مهربان باشد شویم ما بی نیاز . . .

********************************************************

اگه یه خودکار داشتی که فقط اندازه ی نوشتن یک جمله جوهر داشت

باهاش چی مینوشتی؟ خدایا دوست دارم . . .

********************************************************

خون که قرمزه رنگ عشقه اما اشک که بیرنگه درد عشقه . . .

********************************************************

تو اگر باز کنی پنجره ای سمت دلت ٬ میتوان گفت که من چلچله لال توام ٬

مثل یک پوپک سرمازده در بارش برف ٬ سخت محتاج به گرمای پر و بال توام . . .

********************************************************
راز دل با کس نگفتم چون ندارم محرمی ، هر که را محرم شمردم عاقبت رسوا شدم ،

راز دل با آب گفتم تا نگوید با کسی ، عاقبت ورد زبان ماهی دریا شدم . . .

*********************************************************

دوست بهترین واژه در جهان است، اما کسانی که معنی آن را نمی فهمند

این واژه را بدنام کرده اند ٬ دوست ، دشمن تنهایی یک تنهاست . . .

*********************************************************

چشای پرستو بی اشک میمیره صدای قناری بی تو میگیره اگه تو نباشی پیشم عزیزم

هر چی شادیست توی قلبم میمیره آسمون عشق پوسیده می شه

هوای عشق مه الوده می شه . . .

********************************************************

سرمشق های آب بابا ٬ یادمان رفت

رسم نوشتن با قلم یادمان رفت

شعر خدای مهربان را حفظ کردیم

اما خدای مهربان یادمان رفت . . .

*********************************************************

فراموش نکنیم در ساحل قلبها ٬ این جای پای دوست است که می ماند ٬

وگرنه موج روزگار هر ردپایی را پاک میکند . . .

*********************************************************

یکی در آرزوی دیدن توست ، یکی در حسرت بوسیدن توست

ولی من ساده و بی ادعایم ، تمام هستی ام خندیدن توست . . .

*********************************************************

دورم ز تو ای خسته خوبان چه نویسم

من مرغ اسیرم به عزیزم چه نویسم

ترسم که قلم شعله کشد صفحه بسوزد

با آن دل گریان به عزیزم چه نویسم

*********************************************************

من از بازی ۷سنگ بدم میآد ، میترسم اینقدر سنگ رو سنگ بذاریم

که بینمون دیوار بشه ، بیا لی لی بازی کنیم که تو هرجا رفتی

دوباره برگردی پیشم . . .!

*********************************************************

تو دفتر نقاشیهام رنگ چشاتو کم دارم ، بی معرفت نگام بکن فقط نگاتو کم دارم

*********************************************************

همه دنیا در حکم یک دوربین عکاسی است لبخند بزنید

*********************************************************

راز عشق را در نگاهت باز کن عشق من را در دلت آغاز کن گر هوس کردی مرا

در نزد خود ٬ تلفن را بردار از ما یاد کن . . . !

********************************************************

راز دل با کس نگفتم چون ندارم محرمی ، هر که را محرم شمردم عاقبت رسوا شدم ،

راز دل با آب گفتم تا نگوید با کسی ، عاقبت ورد زبان ماهی دریا شدم . . .

عشق

کی میگه عشق خیلی سخته:چرا بعضی ها همین جوری یه چیزی میگن مثلأ 

 

 میخوان بگن که خیلی برای عشق شون از خود گذشتگی به خرج دادن؟ 

 

بشنو و باور نکن از عشق راحتر ندیدم،من خودم روزی ده بار عاشق میشم شب 

 همشون رو یادم میره،وقتی میگم عاشق میشم فکر نکنی شماره میدم حلا  

 

شاید یک و دوتائی شماره بدم زنگ که نمیزنم مگر تک توک رابطه برقرار نمیکنم 

 

 که البته اگه خودشون بخوان من دیگه چه کاره ام زیاد با هم حرف نمیزنیم حالا 

 

 شما دیگه دختر ها رو میشناسی کم حرفی بهشون نمیخوره اصلأ ما  

 

قصدمون  ازدواجه وا.. اما نه برای همشون اونی که سوگلیه...

 

حالا دیدی که عشق چقدر راحته کاری داره؟

              mlas.ir

  الان من فکر میکنم از فرهاد و مجنون عاشقترم

اس ام اس

s m s

 

mlas.ir 

 

تنها گرگها نیستند که لباس میش می پوشند

گاهی پرستوها هم لباس مرغ عشق برتن می کنند..

عاشق که شدی کوچ میکنند



 

تمام جاده های جهان را به جستجوی نگاه تو آمده ام ، پیاده ، این تو و این پینه های پای من ، حالا بگو در این تراکم تنهایی ، مهمان بی چراغ نمی خواهی??

 



مثل یک روحی ؛ رها از بند زندان و تنی!

دور  هم باشی اگر از من ٬ همیشه با منی

تو همیشه بی خبر مهمان بغضم می شوی

بی هوا از چشم های خسته ام سر می زنی...



 

تمام حجم خیالم از تو لبریز است خیالم کوچک  نیست تو بزرگی



هدایای تو

دشمنم شده اند

بی وجودشان شاید

می توانستم لحظه ای را

بی یاد تو سر کنم



 

خوشبختی من

پیدا کردنِ تو

از میانِ این همه ضمیر بود.




   همه ی خودم را مال تو کرده ام

 چقدر دنیای تو بزرگ است


هنوز از تنهایی سخن می گویی


چقدر کم هستم!



  غم دانه دانه می افتد روی صورتم

 

شور است طعم نبودنت...!



 

کمی این کلمه ها را نصیحت کن تا با من کنار بیایند


بگو تازه شوند

 

دوستت دارم ها دیگر فایده ای ندارند!



عقل گفت:

به مسافر دل بستن خطاست

دل گفت:

همه رفتنی اند …



گله ای نیست

 

فقط گاهی خاطره ها که هجوم می آورند...

.

.

پناه بگیر

طوفان که گذشت خبرت می کنم !




mlas.ir 

با تو بودن قصه شیرینی است به وسعت تلخی تنهایی و داشتن تو فانوسی به روشنایی هر چه تاریکی



نگاهت رنج عظیمی است، وقتی بیادم می‌آورد که چه چیزهای فراوانی را هنوز به تو نگفته‌ام



این روزها که می گذرد
یک ترانه تلخ
قصه ی تنهایی های مرا می سراید
سمفونی گوش خراشی است
روزهاست پنبه دگر فایده ندارد
......باید باور کنم
تنهایم



در همین خانه ی بغلی باشی یا قاره ای دیگر ،چه فرقی می کند وقتی کنارم نیستی

به کمال عجز گفتم که به لب رسید جانم
به غرور و ناز گفتی که مگر هنوز هستی



سر میز "پوکر" زندگی


 گول "بلوف" چشمانت را خوردم


همه ی احساسم را باختم



 


جانم به قربانت!

 

نگران نباش!

هر وقت آمدی
نمیگویم "ولی حالا چرا "


آخر قصه ی ما را همان اول لو دادند

 

همان جایی که گفتند:  یکی بود و یکی نبود



 اگر دست من بود

"ی" را اینقدر میکشیدم تا صاف بشه!

بشه " ا " !

اون وقت هیچ چیز "بی تو" نبود!
همه چیز  "با تو" می شد

mlas.ir
 



 

 

یک اتفاق واقعی

این اتفاق برای برادر یکی از دوست های دوستم افتاد داستانی غم انگیز من اسم اون دختره رو یادم نیست ولی امین رو چرا

ساله ۷۸

همه چیز از ساله اخر دبیرستان شروع شد امین بعد از مدت ها که دنبال یه دختری بود تونست بهش نامه بده اما دختره قبول نمیکرد وقتی دید امین اونقدر اسرار میکنه قبول میکنه امین عاشق اون دختر شده بود کم کم رابطه اون ها شروع شد رابطه ای که خیلی ها حسرتش رو میخورند امین اونقدر اون دختره رو دوست داشت که حاضر بود هر کاری براش انجام بده.

یه روز امین با اون دختره قرار میذاره با هم میرن بیرون همه چیز به خوبی پیش رفت تا امین و اون دختره از هم خداحافظی میکنن.

امین شب هر چقدر زنگ میزنه میبینه بابای دختره جواب میده امین تا دو و سه روزی منتظر میمونه ولی فایده ای نداشت هزار یک فکر و خیال به سرش میزنه چرا اون دختر جواب تماس های امین رو نمیداد چه اتفاقی افتاده بود روز سوم  امین که هنوز خواب بود با صدای مادرش از خواب بیدار میشه از  اگاهی اومدن باهات کار دارن امین میره دم درو  بهش میگن که باید بره اگاهی امین که مات و مبهوت مونده بود باهشون میره وقتی اونجا با بازپرس صبحت میکنه میفهمه که دوست دخترش از همون روزی که با هم بودن نا پدید شده، امین اولین مضنونه یه چند روزی مهمان بازداشتگاه، بازپرس حکم به بیگناهی امین میده توی این مدت به امین چی گذشت بماند دختره همش به امین میگفت در اولین فرصت از ایران میره امین به این خیال بودکه شاید رفته باشه اما مگه میشد بی خداحافظی...

چند ماهی میگذره توی زمستون بعد از یه بارندگی شدید با پلیس تماس گرفته میشه که یه باغبانی  جسد یه ادم رو  کنار باغش پیدا کرده ، از مدارکی که کمی اونورتر پیدا میکنن  معلوم میشه همون دختریه که چند ماه پیش گمشده بود باز پلیس به امین مشکوک میشه و دوباره امین رو تحت بازجوئی قرار میدن اما باز رای در بیگناهی امین میدن.

امین دیگه امین سابق نبود همش گریه و ناله اما همه چیز به اینجا ختم نمیشه  امین بعد از چند وقت کارش میرسه به آسایشگاه روانی  حتی اونجا هم نتونست دوام بیاره بعد از چند بار اقدام به خودکشی میکنه که نافرجام میمونه چند سالی ازشون خبر نداشتم تا یکی از بچه ها گفت حالش خیلی بهتر شده و منم براش ارزوی سلامتی کامل رو میکنم.