پایان دوست داشتن

وقتی عشق با خیانت شریک میشه حاصلش نفرته میشه نه از معشوقه ات از خودت

پایان دوست داشتن

وقتی عشق با خیانت شریک میشه حاصلش نفرته میشه نه از معشوقه ات از خودت

اخر خط

انگار تموم دنیا  برام جهنم شده ُ خیلی دوست دارم از ادمهای اطرافت انتقام بگیرم دنبال یه راه میگردم اما انگار راهه دیگه ندارم.

تموم ادمهایی که ادعا میکردن هوام رو دارن یه دفعه پشتم رو خالی میکنن، اونی که دوسش دارم همیشه فکر میکردم بیشتر از خودم اون عاشقه منه جام رو با یکی دیگه عوض میکنه.

دوستایی که فقط تا موقع ای باهام بودن که به نفع شون بود.

به یه بن بست رسیدم هر چی فکر میکنم بیشتر مصمم میشم،دیگه تحمل ندارم فقط میخوام راحت بشم همین.

انگار همه چیز برام تکاریه دنبال یه فرصت میگردم تا کسی پیشم نباشه .

حالا توی خونه تنهام ، میرم حمام یه دوش میگیرم بهترین لباسم رو میپوشم خودم رو اماده میکنم،یه قلم با یه کاغذ ،مینوسیم این رسمش نبود کاری باهم کردید که قید همه چیز رو زدم به اون بی معرفت هم بگید بهت گفته بودم عد از تو زندگی معنایی نداره

هر کاری میکنم نمیتونم جلوی اشکام رو بگیرم

اخرش ما که رفتیم رفتم تا از این جهنم به یه جهنم دیگه برسم

قلم و کاغذ رو میزارم یه گوشه ،میشینم روی مبل استین دست چپم رو میدم بالا تیغ رو که قبل اماده کردم بر میدارم اشکام امون نمیدن

اولی رو میکشم به یاد اون نامرد که گفت تا اخره عمرش به پای همه چیزم وایستاده

دومی رو میکشم ه خاطر خانوادهم که همیشه با  من  جوری رفتار میکردن که انگار براشون اضافی بودم

سومی رو میکشم به خاطر رفقایی که فقط بلد بودن ادم رو تیغ بزنن وقتی مشکل داشتم جیم بزنن

چهارمی رو میکشم تا دیگه مطمعأ بشم برگشتی در راه نیست

بوی خون رو حس میکنم

هنوز اشکام ادامه داره منم کم کم توی مبل فرو میرم سرما رو حس میکنم  بدنم به لرزه می افته  خیلی دلم میخواد یه تو روی خودم بندازم اما نای بلند شدن ندارم

عکسش جلوی چشامه میخوام نفرینش کنم اما چطوری میتونم کسی رو که تا مرز بی نهایت دوسش دارم نفرین کنم چشام تار میبینه، چشامو میبندم تا دوبار باز کنم عکسش رو ببینم اما ........

نظرات 4 + ارسال نظر
شبنم سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1390 ساعت 07:02 ب.ظ http://seven-stones.blogsky.com

موهای تنم سیخ شد
داداش این چه پستیه گذاشتی

چقدر شما دخترها ترسو هستید
حالا خوبه دختر بیشتر از پسر ها خودکشی میکنن

شبنم پنج‌شنبه 8 اردیبهشت 1390 ساعت 03:02 ب.ظ http://seven-stones.blogsky.com

خودتی

شبنم پنج‌شنبه 8 اردیبهشت 1390 ساعت 06:22 ب.ظ http://seven-stones.blogsky.com

داداش امشب شب نشینی داریم تو هفت سنگ
بیا دیگه

شبنم شنبه 17 اردیبهشت 1390 ساعت 02:49 ب.ظ http://seven-stones.blogsky.com

کجایی پس ؟ دلمون تنگیده
بیا دیگه

همین جای همیشگی

نت نداشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد