پایان دوست داشتن

وقتی عشق با خیانت شریک میشه حاصلش نفرته میشه نه از معشوقه ات از خودت

پایان دوست داشتن

وقتی عشق با خیانت شریک میشه حاصلش نفرته میشه نه از معشوقه ات از خودت

شکایت جغد

جغد نزد خدا شکایت برد:

انسان ها اواز مرا دوست نداند

 خداوند به جغد گفت:

اواز تو بوی دل کندن میدهدو ادمها عاشق دل بستن اند ٫ دل بستن به هر چیزکوچک و بزرگ

تو مرغ تماشا و اندیشه ای! و انکه میبیند و می اندیشد٫ به هیچ چیز دل نمیبندد.

دل نبستن سخترین و قشنگ ترین کار دنیاست...!

اما تو بخوان و همیشه بخوان که اواز تو حقیقت است و طعم حقیقت

تلخ...

دنیای این روزهای من

امشب بیاد این شعر افتادم 

 

دنیای این روزای من   هم قد تن پوشم شده 


انقدر دورم از تو که         دنیا فراموشم شده 


دنیای این روزای من         درگیر تنهایی شده
 

تنها مدارا میکنیم ،       دنیا عجب جایی شده 


هر شب تو رؤیای خودم     آغوشتو تن میکنم 


آینده ی این خونه رو     با شمع روشن میکنم 


در حسرت فردای تو          تقویمم و پر میکنم 


هر روز این تنهایی و            فردا تصور میکنم 


همسنگ این روزای من             حتی شبم تاریک نیست 


اینجا به جز دوری تو               چیزی به من نزدیک نیست 


هر شب تو رؤیای خودم      آغوشتو تن میکنم 


آینده ی این خونه رو      با شمع روشن میکنم