پایان دوست داشتن

وقتی عشق با خیانت شریک میشه حاصلش نفرته میشه نه از معشوقه ات از خودت

پایان دوست داشتن

وقتی عشق با خیانت شریک میشه حاصلش نفرته میشه نه از معشوقه ات از خودت

sms تولد

sms    sms     sms
 

ای روشنی گسترده ، ای زیبایی محض ، ای آسمان بی کران مهربانی

کلامی می آفرینم تا با تو سخن بگویم

سالروز زمینی شدنت مبارک . . .

….جان ، خدا را به خاطر خلقت وجودت پاکت سپاسگذارم

و برای سالروز آغاز زندگی تو خوشبختی بیشتر آرزو میکنم . . .

تقدیم به کسی که با تولدش ، تولدی دوباره به من داد

سالروز تولدت مبارک . . .

عزیزترینم

باهات میام نفس نفس / تو آسمون ، توی قفس

از اولش تا آخرش / دوستت دارم ، همین و بس

از طرف دوست دار تو . . .

عزیزم ، تماشای هشتمین شفق از اولین ماه زمستان ، تماشای حضور لطیف توست

در دل معطر هستی . . . تولدت مبارک . . .

ای تماشایی ترین مخلوق در روی زمین  آسمانی میشوم وقتی نگاهت می کنم . . .

تولدت مبارک

امروز سالگرد زیباترین هدیه خداوند به زمینی ها ست

و سالروز جدایی تو از فرشته ها

از خداوند به خاطر حضور دوباره تو سپاسگذارم . . .

جشن کوچکی در دلم برپاست ، چون امروز روز تولد توست

کاش روزی هم تولد حضور تو در قلبم را چشن بگیرم

چشنی با شکوه و بزرگ

تولدت مبارک . . .

تبریک دست خالی مرا با سخاوت بی حدت بپذیر

تولدت مبارک . . .

همیشه دنبال یه بهونه بودم که یه حرفی بهت بزنم

اما امروز خود بهونه اومده سراغم

سالگرد تولدت مبارک عزیزم

تولد بهونه من هم مبارک

دوستت دارم . . .



















نظرات 2 + ارسال نظر
مهرنوش شنبه 1 آبان 1389 ساعت 08:55 ق.ظ http://asalak.blogsky.com

تولد تولدش مبارک
مبارک مبارک تولدش مبارک

ممنون ممنو ن که بهم سر زدی باورت نمیشه صبح که اومدم پیام هاتو خوندم اینقدر خوشحال شدم

شبنم شنبه 1 آبان 1389 ساعت 08:35 ب.ظ http://seven-stones.blogsky.com

بازم ادامه ی داستان ...
لینکیدمت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد