پایان دوست داشتن

وقتی عشق با خیانت شریک میشه حاصلش نفرته میشه نه از معشوقه ات از خودت

پایان دوست داشتن

وقتی عشق با خیانت شریک میشه حاصلش نفرته میشه نه از معشوقه ات از خودت

عشق

کی میگه عشق خیلی سخته:چرا بعضی ها همین جوری یه چیزی میگن مثلأ 

 

 میخوان بگن که خیلی برای عشق شون از خود گذشتگی به خرج دادن؟ 

 

بشنو و باور نکن از عشق راحتر ندیدم،من خودم روزی ده بار عاشق میشم شب 

 همشون رو یادم میره،وقتی میگم عاشق میشم فکر نکنی شماره میدم حلا  

 

شاید یک و دوتائی شماره بدم زنگ که نمیزنم مگر تک توک رابطه برقرار نمیکنم 

 

 که البته اگه خودشون بخوان من دیگه چه کاره ام زیاد با هم حرف نمیزنیم حالا 

 

 شما دیگه دختر ها رو میشناسی کم حرفی بهشون نمیخوره اصلأ ما  

 

قصدمون  ازدواجه وا.. اما نه برای همشون اونی که سوگلیه...

 

حالا دیدی که عشق چقدر راحته کاری داره؟

              mlas.ir

  الان من فکر میکنم از فرهاد و مجنون عاشقترم

نظرات 2 + ارسال نظر
مهرنوش شنبه 8 آبان 1389 ساعت 09:09 ق.ظ http://asalak.blogsky.com

به به چشم عمه ام روشن با این پسر بزرگ کردنش

صدف پنج‌شنبه 20 آبان 1389 ساعت 01:39 ب.ظ http://nazanin-e-man.blogsky.com

سلام دوست من.
وبه جالب و قشنگی داری.
به ما هم سر بزن خوشحال میشیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد