پایان دوست داشتن

وقتی عشق با خیانت شریک میشه حاصلش نفرته میشه نه از معشوقه ات از خودت

پایان دوست داشتن

وقتی عشق با خیانت شریک میشه حاصلش نفرته میشه نه از معشوقه ات از خودت

نمیدونم کی خودکشی رو باب کرد،اصلأ خودکشی چیه؟چرا بعضی ها می خواهند به زندگیشون پایان بدن.

 چند وقت پیش بود داشتیم میرفتیم بهشت زهراکه توی راه   پسر عمه ام رو دیدم  داشت به سمت بهشت زهرا می رفت   سوار ماشین شد دلیلش رو  گفت:گفت دختر  فامیلشون فوت کرده توی ذهنم یه چیزائی از اون دختر بیادم اومد،رسیدیم سر مزار اون دختره مراسمشون تازه تموم شده بودهنوز ترمه ایکه روی مزارش بود رو جمع نکرده بودن  رفتمیم برای فاتحه دادن  طفلی ۱۶ سال بیشتر نداشت برای عرض تسلیت به سمت پدرش رفتیم خیلی پیر شده بود اولش نشناختمش  بعداز اینکه پسر عمه ام رفت سمتش شروع کرد به گریه کردن تازه شناختمش بعد از تسلیت راه افتادیم سمت منزل پسر عمه با ما اومد توی راه از ش پرسیدم بیماری داشت گفت نه وداستانش رو برام تعریف کرد

دبیرستان که بود با یه پسری اشنا میشه رفاقت شون گل  می کنه میشن لیلی و مجنون این داستا ن تا دوسال ادامه پیدا میکنه پسره که دیگه کاسه صبرش تموم شده بود اومد خواستگاری دختره با این که دختره از خداش بود پدر و مادر ناتنیش دختره دست رد به سینه پسره میزنن  پسره بیچاره سعی در راضی کردن خانواد اون دختر میکنه اما فایده ای نداشت دختره پسر عمه ی ما رو واسطه میکنه ولی جواب منفی بود، دختره تهدید به خودکشی میگیره ولی کسی جدی نمیگیره شب که همه خواب بودن بلند میشه میره سراغ یخچال هر چی قرص بر می داره قرصها رو میریزه توی یه لیوان اب بعد از این مخلوط شد سر میکشه تا صبح موقع نماز پدره که بیدار میشه دخترش رو صدا کنه متوجه اوضاع میشه با اورژانس تماس میگیره میبرنش بیمارستان حالش وخیم بود چند ساعتی از مصرف اون همه دارو گذشته بود معده شو رو شستشو میدن به حالت کما میره بعد از سه روز از این دنیا خداحافظی میکنه.

با خودم خیلی فکر کردم همش از خودم میپرسیدم گناه اون پسره چی بود چرا باید کار به اینجاه میرسید به گفته پسر عمه ام اون پسره هم بچه خوبی بود بسیار مودب  و دانشجو رشته برق اون دختر با اون کارش بزرگترین ظلم رو به پسره کرد گرفتن عزیز ترین کسش.

نظرات 7 + ارسال نظر
zizoo دوشنبه 10 آبان 1389 ساعت 06:56 ب.ظ http://seven-stones.blogsky.com

اولا : بگو اوووف چه کردی تا وبتو باز کردم سوپرایز شدم.قشنگه.
دوما: بالاخره از فاز اس ام اس امدی بیرون . تبریک .
سوما : بعضی وقتا تو بهر کارای دیگران نبودن باعث آرامش آدم میشه. به خودکشی بعضیا فکر نکن همه کارا که دلیل نمیخواد. 
مگه همه کارای ما دلیل داره.؟

zizoo دوشنبه 10 آبان 1389 ساعت 07:42 ب.ظ http://seven-stones.blogsky.com

سلام مرسی از اینکه به ما سر میزنید و نظر میدین.
ببخشید دیر به دیر سر میزنم . قول میدم جبران کنم.
زینب (zizoo) و شبنم با هم دوستن و میزبان شما هفت سنگی های عزیز هستن.

پویا دوشنبه 10 آبان 1389 ساعت 11:51 ب.ظ http://loooove.blogsky.com

سلام داش پوریات اومده از وبت دیدن کنه.خوبی؟امیدوارم خوب باشی.
اومدم بگم خوشحال میشم که با هم تبادل لینک کنیم موافقی لینکم کن و بعد خبرم کن تا لینکت کنم.این دخترا هم خیلی لوووس شدم ها باید حالشون رو گرفت.
من منتظرم.فعلا بای.

شبنم سه‌شنبه 11 آبان 1389 ساعت 08:58 ق.ظ http://seven-stones.blogsky.com

حالم بدجور گرفته شد
دختره یا خیلی خر بوده یا خیلی عاشق
که البته جفتش میشه همون دیونگی
واقعا واسه پسره متاسفم
الآن بیشترین عذاب مال پسرست

پویا سه‌شنبه 11 آبان 1389 ساعت 12:40 ب.ظ http://loooove.blogsky.com

سلام منظورت چیه که مشکل منکراتی داره؟دلت میاد؟وبلاگ من!!!!!!!!!!؟خواستم ببینی دوست داری باهم تبادل لینک کنیم.؟

پویا سه‌شنبه 11 آبان 1389 ساعت 08:57 ب.ظ http://loooove.blogsky.com

نگفتی.دادشی لینکت کنم یا نه؟

پویا چهارشنبه 12 آبان 1389 ساعت 12:43 ق.ظ

سلام
نیکی و پرسش با اسم عاشقانه
با این اسم بزارم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد