پایان دوست داشتن

وقتی عشق با خیانت شریک میشه حاصلش نفرته میشه نه از معشوقه ات از خودت

پایان دوست داشتن

وقتی عشق با خیانت شریک میشه حاصلش نفرته میشه نه از معشوقه ات از خودت

چشات

                     شعر که نمیشه گفت ولی این متن  از احساساتم نوشته بودم  

ای کاش میشد دوباره تو رو دید

 با تو گفت به خاطر گمشدنت گریست

 میشد توی اسمون تا دور دستها پرید

 میشد با هم باشیم به بهشت رسید

 میدونی برای همیشه داغت روی دلم میمونه

 اگه یادگاریات تا اخر عمر برام بمونه

 به عکسمون نگاه میکنم چشات خنجرم میزنه

 نمکی میشه روی زخمم اتیشم میزنه

 کسی نمونده برام،تنهایم تا همیشه

 اخه برام هیچکس مثل تو نمیشه

 تو کجایی که دگر نخواهمت دید

 اگر هم بینمت دگر نتوانم به تو رسید

 فقط بگذار پیدایت کنم بار دگر ببینمت

 بخدا دلم تنگ شده برای صدایت

 نکنه توی مرداب فراموشی ها غرق شدم

 یا اینکه من از یادت پاک شدم

 تنها امیدم اینست که روزی کنم پیدایت

 بنشینم رودر رویت زل بزنم توی نگاهت

نظرات 5 + ارسال نظر
توحید شنبه 15 آبان 1389 ساعت 12:48 ق.ظ http://the-way.blogsky.com

افرین افرین تیمه امید(به یاد فوتبالیست ها)
منم یه ترانه در کردم
صدای چیک چیک بارون
میادش از تو خیابون
شیشه های خونه هامون
پر قطره های بارون
************************
تهران یه چند روز بارونی بود
راستی احساست خوبه ولی ابزار در کردنت ضعیفه مثل من
وزن های شعری رو یاد بگیر چیزی نداره!!!!!!
در ضمن شعرت خیلی خوش گل بود بی تارف

شبنم شنبه 15 آبان 1389 ساعت 03:41 ب.ظ http://seven-stones.blogsky.com


همین دیگه خوش به حالت . . .


میدونی واسه چی میگم ؟

zizoo شنبه 15 آبان 1389 ساعت 04:22 ب.ظ http://seven-stones.blogsky.com

قشنگ بود.
من کمی دست به نوشتن دارم.
با نظر توحید هم کاملا موافقم.
توحید شعرت قشنگ بود خوشم امد.

فاطیما یکشنبه 16 آبان 1389 ساعت 11:45 ب.ظ

ای داداش خوب و خوش معرفت من
شعر قشنگی بود به قشنگی خودت...

مهرنوش دوشنبه 17 آبان 1389 ساعت 08:31 ق.ظ http://asalak.blogsky.com

شعر قشنگی بود ولی من یاد یکی از عزیز ترین دوستام انداخت که الان فرسنگ ها ازش دورم
راستی من بی معرفت نیستما بزن به حساب گرفتاری و .......... خب دوست جونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد