پایان دوست داشتن

وقتی عشق با خیانت شریک میشه حاصلش نفرته میشه نه از معشوقه ات از خودت

پایان دوست داشتن

وقتی عشق با خیانت شریک میشه حاصلش نفرته میشه نه از معشوقه ات از خودت

اس ام اس

                     

mlas.irmlas.ir mlas.ir

 

باید از آرامش گل ها گذشت ، شادمان چون لحظه دیدار شد

بهترین تسکین دل این جمله است ، باید از پیوند تو سرشار شد . . .

mlas.ir

تا تویی در خاطرم ، با دیگران بیگانه ام / با خیالت همنشینم ، گوشه ای زندانی ام . . .

mlas.ir

آهای یارم و دلدار ، منم عاشق تن دار / ببین دل تو دلم نیست ، واسه لحظه دیدار . . .mlas.ir

خزان بنشست و گل با بادها رفت / چه آسان میشود از یادها رفت . . .

mlas.ir

پیری آن نیست که بر سر بزند موی سفید / هر جوانی که به دل عشق ندارد ، پیر است . . .

mlas.ir

بوی یوسف میدهد پیراهنت ، پیر کنعانم برای دیدنت . . .

mlas.ir

گل یخ در زمستان تو هستم / اسیر ناز چشمان تو هستم

مرا پرپر مکن با بی وفایی / که من مشتاق دیدار تو هستم . . .

mlas.ir

از دوست چه میماند در آینه فردا / جز حرف دل انگیزش ، جز خاطره ای زیبا . . .

mlas.ir

در سکوت دادگاه سرنوشت / عشق بر ما حکم سنگینی نوشت

گفته شد دل ها از هم جدا / وای بر این حکم و این قانون زشت . . .

mlas.ir

نظرات 5 + ارسال نظر
ghasedak سه‌شنبه 9 آذر 1389 ساعت 06:52 ب.ظ http://www.earsplitting-silence.blogsky.com

تصاویر جالبیست
وقت کردی یه سری هم به ما بزن

شبنم سه‌شنبه 9 آذر 1389 ساعت 10:36 ب.ظ http://seven-stones.blogsky.com

اومدم یکی شو واسه حمید بفرستم دیدم نمیره
شارژ ندارم

فاطیما سه‌شنبه 9 آذر 1389 ساعت 11:04 ب.ظ

الهی قربون داداش نازم برم که اینهمه خوش سلیقه است
داداش مجتبی من اس ام اس هات قشنگه تصویر هایی که میزاری هم قشنگ...
شب قشنگی داشته باشی عزیزم

شبنم سه‌شنبه 9 آذر 1389 ساعت 11:44 ب.ظ http://seven-stones.blogsky.com

خوندی مطلبو ؟
۴۶۸۴۶۸رمزش اینه

فاطیما شنبه 13 آذر 1389 ساعت 11:08 ب.ظ

سلام نازترین داداش دنیا
خدارو شکر که خوبی گلم چه تصاویر قشنگی مجتبی جان همیشه همینطوری با ذوق بمون...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد