پایان دوست داشتن

وقتی عشق با خیانت شریک میشه حاصلش نفرته میشه نه از معشوقه ات از خودت

پایان دوست داشتن

وقتی عشق با خیانت شریک میشه حاصلش نفرته میشه نه از معشوقه ات از خودت

ضد حال و سوتی

بدترین ضدحال چیه ؟

بدتری سوتی چیه؟

خب  یکی از بچه دو روز مونده بود به عروسی شون از بالای چهارپایه می افته دستش میشکنه مجبور شد روز عروسی دستش رو از گچ باز کنه حالا حساب کنید بیچار چند بار دستش رو فشار دادن

 

یکی دیگه هم هنوز ماشین رو از درب نمایندگی بیرون نیو اورده که  یه نیسان بهش برخود میکنه طوری که عقب ماشین به کل جمع میشه

 

یکی دیگه از بچه ها با نامزدش میره رستوران موقع ی پرداخت صورت حساب میفهمه که کیف پولش رو یادش رفته مجبور میشه یک ساعت رول بازی کنه تا یکی از بچه براش پول ببره

 

این یکی سوتی  خودم بودم یکی از اقوام راهی مکه مکرمه بود توی فرودگاه همه داشتن خداحافظی میکردن  ما هم رفتیم خداحافظی کردیم بعد از دهنمون پرید گفتم سلام برسونید یه دفعه همه من نگاه کردن منم گفتم پس از طرف ما توی بقیع سلام ما رو به ائمه برسونید

 

حالا بزرگترین ضدحالی که داشتید چی بوده؟

یا بدترین سوتی که دادید چه بوده؟

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطیما یکشنبه 12 دی 1389 ساعت 11:45 ب.ظ

سلام عزیزم
بدترین سوتی من همین چند روز پیش بود که مامان دوستم اومد دنبال دوستم که تو خونه مون بود من دوستم رو بدرقه کردم و دم در با مامانش احوالپرسی کردم و بهش گفتم بفرمائید داخل... اون به احترامم رفت از ماشین پیاده شه من گفتم نه...پیاده نشین...
حالا جواب اون سوالتون نه گلم من ترم پیش تموم کردم حسابداری خوندم

شبنم دوشنبه 13 دی 1389 ساعت 09:40 ق.ظ http://seven-stones.blogsky.com

بدترین ضد حال واسه من فعلا همین قضه ای که تو وبم تعریف کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد